pondělí 26. září 2011

"CK Klatovy"

Vzkaz pro sekundu:
Došly mi (neúplné) itineráře pouze od:
  1. Židovský hřbitov (Lavička Vojtěch, Illetško Jakub, Bytelová Kateřina, Kovandová Lucie) - Vy budete, jak jsme se domlouvaly, pracovat delší čas na samostatné exkurzi - pošlete mi každý z Vás zprávu, na čem konkrétně pracujete.
  2. Radnice (Jana Kramlová, Johanna Holá) - OK
  3. Muzeum (Ondřej Chobot a Vojtěch Brettschneider) - dopracují podle toho, jak jsme se domluvili minule - pošlete mi do neděle itinerář
  4. Okrouhlice (Adam Hosnedl, Ondra Šot) - od Vás mi přišel jen e-mail, bez přílohy (itineráře) - pošlete prosím!
  5. Arciděkanský kostel (Karolína Pintrová a Karolína Votýpková) - to samé
  6. MK Klatovy (Saša Dirriglová, Lucka Sedláčková) - prezentace ve třídě byla dobrá, dopracujte a pošlete.
NIC jiného mi nepřišlo!!!
Pokud to nepošlete, jednoduše nikam nepůjdeme.
Pokud chcete jít - a budou to min. 2 hodiny, potřebuji Váš materiál (včetně případných příloh), abych z něho udělala Bedeker sekundy A - ten pak dostane každý z "CK Klatovy" :-)

Pošlete mi to dohodnutou formou:
  1. Název navštíveného místa/památky/...
  2. 5-10 zajímavostí (v bodech)
  3. dodržet max. 3 minuty (průměr)
  4. zdroje (internetové, knižní - zajímavé)
  5. Vše poslat na můj e-mail,v docu, Times New Roman, velikost písma 12 a do předmětu e-mailu napište "V2A_itinerar"
Tak se těším!
:-)

Žádné komentáře:

Pravidelní čtenáři