středa 27. dubna 2011

O filosofii, lásce a (ne)splněných úkolech na češtinu :-)


Dnes jsme ve 4.B narazili na fenomenologii a já teď narazila na jeden rozhovor s jednou současnou žijící (! :-)) českou sportovkyní-filosofkou, paní profesorkou Hogenovou. Je to rozhovor o lásce, strachu, sportu a taky trochu o fenomenologii, tak vám ji sem dávám. (Na fakultu vždycky dorazila na kole a začala nám přibližovat filosofii skutečnou, živou a žitou, ne tu školskou, ne tu učebnicovou.)

A pak mě ještě potěšili "trestanci" ze 4.A - ti, co posílali náhradní sloh, níže dávám alespoň anonymně jednu ukázku vypravování - neuvěřitelná story (nebo je to opravdu pravda??? :-))
(Ne)splněný domácí úkol (vysvětlení, proč nebyl úkol splněn)

K vypracování domácího úkolu jsem přistupovala zcela zodpovědně. Zapnula jsem si Microsoft Word. Vtom přijela nečekaná návštěva – můj přítel. Samozřejmě jsem ho upozornila, že se nejprve musím věnovat své úloze na český jazyk. Moje drahá polovička nelenila a rozhodla se zrealizovat již dlouho slibovanou výměnu venkovního svítidla za moderní svítilnu.
Připravil si žebřík, vrtačku a jiné nářadí. Maminka byla pověřena přidržováním žebříku. Mezi tím jsem se mohla plně věnovat studiu.
Z balkonu se začaly ozývat hlasy. „Proč už nevrtáš?“ ptala se maminka. „Na něco jsem narazil, třeba to provrtám,“ pravil přítel. Opravář vrtá, vrtá. A náhle zmizel textový editor s neuloženým úkolem a monotónní zvuk vrtačky utichl. Vyběhla jsem ven a spatřila ty dva komiky, přičemž jeden z nich měl lehce naježené vlasy. Intuitivně jsem běžela nahodit pojistky. Ale? Ale nereagovaly. Nereagoval ani hlavní jistič. Můj drahý elektrikář opravujíc světlo převrtal přívodní kabel elektřiny.
Nejenže nám zůstal v troubě nedopečený velikonoční beránek, ale můj domácí úkol z českého jazyka zůstal neodeslaný.

Žádné komentáře:

Pravidelní čtenáři