sobota 26. března 2011

Maturanti_POZOR!

Když jsem otevřela první čtyři vaše seznamy, nestačila jsem se divit:-)
Formát docx už mi nevadí, už ho otevřu, ale šablona byla na nic, každý máte originál...ale lepší by byl doc...
Tak např.:
1. Jména jsou v jiném pořadí, než jsem uvedla (to by ještě nevadilo, i když to ztrácí ten původní smysl, ale opravovat pravopis jmen autorů Vám nebudu a těch chyb je tam dost..., opravte si je - je to vaše tak trochu vizitka...např. Boccaccio se píše takto...:-). Jinak původně jsem po Vás chtěla tento tvar Komenský, J. A. (x ne tedy J.A.Komenský, ani Komenský J.A. ani Komenský, J.A.,...) a pozor, mezi iniciálami je mezera)
2. Podpis vyplníte, až vám to v pondělí rozdám. Ale i tak tam uveďte své jméno.
3. Zachovejte prosím aspoň typ písma a velikost.
4. Ve vlastním zájmu doplňte rok vydání (pokud to lze zjistit), které jste četli!
5. Podívejte se ještě jednou na šablonu...

Díky.

Žádné komentáře:

Pravidelní čtenáři