neděle 3. června 2012

1B - administrativa


Nicole Kovaříková
Purkyňova 738
339 01 Klatovy 2

pan Turis Turaj
Restaurant Střelnice
Pražská 22
339 01 Klatovy 1

Věc: Stížnost na špatnou obsluhu

Dobrý den pane Turaji ČÁRKA

včera, v sobotu 2. 6. 2012 ČÁRKA jsem navštívila Vaší VAŠI Restauraci MALÉ PÍSMENO U RESTAURACE Střelnice v Klatovech. Chtěla jsem si po dlouhém dni zajít na (chutnou) večeři. Bohužel jsem navštivila NAVŠTÍVILAN  Vaši restauraci.
V době mojí navštěvyZASE CHYBA - PŘEKLEP! celou restauraci obsluhoval pouze jeden číšník, který byl značně rozhořčen tím, že nestíhal obsluhovat všechny zákazníky. Na jídelní lístek jsem čekala minimálně 20 minut, když číšník přišel, nepozdravil, hodil jídelní lístek na stůl, odešel a ani se nezeptal, zda si budu přát něco k pití. Poté, co se (uráčel) TOTO SLOVO (A POZOR, NĚKTERÁ DALŠÍ VE VAŠEM TEXTU) DO AFS NEPATŘÍ... znovu,BEZ ČÁRKY po dlouhé době přijít, mojí objednávku si nezapsal a odešel do kuchyně, kde mu též trvalo dosti nepřiměřenou dobu, než jídlo donesl. S jídlem jsem nebyla spokojená, protože maso bylo nedodělané a studené. Za jídlo, které se nedalo jíst, jsem zaplatila cenou, která neodpovídala požadavkům Vaší restaurace.

Doufám, že pochopíte mé rozhořčení. Očekávám Vaše vyjádření.JENOM VYJÁDŘENÍ? NESTÁLO BY ŽÁDAT NÁHRADU?

Děkuji a přeji hezký den.
JMÉNO A PŘÍJMENÍ + PODPIS
Tel. č.: 777 777  77
E-mail: NicoleKovarikova@seznam.cz

HLAVNĚ JDE O JASNĚ FORMULOVANÝ POŽADAVEK - ANEB PROČ VLASTNĚ TOTO PÍŠETE? JDE O FUNKCI TEXTU (PROTO MLUVÍME O FUNKČNÍCH STYLECH)
VÝČET ARGUMENTŮ SÁM O SOBĚ JE ALE DOSTATEČNĚ POPISNÝ A PLASTICKÝ:-) 

Nicole Kovaříková
Purkyňova 738
339 01 Klatovy 2

Vážený pan
RNDr. Jiří Šlégl
Národních mučedníků 347
339 01 Klatovy

Věc: Žádost o uvolnění z výuky
Vážený pane řediteli,
Prosím MALÉ PÍSMENO - PO ČÁRCE!  Vás o uvolnění z výuky, ve dnech 5. 6. – 9. 6. 2012. Minulý týden jsem se kvalifikovala spolu s mýmiSE SVÝMI hráčkyněmi SPOLUHRÁČKAMI!!!v okresní soutěži v Plzni, kde jsem obstály s prvním místemA ZÍSKALY PRVNÍ MÍSTO. Postoupily jsme do celorepublikového kola v Poděbradech, které se koná, NENÍ DŮVOD K ČÁRCEve výše uvedeném datu. Přikládám potvrzení, kterým účastnice soutěže vybavilo Městské kulturní středisko Klatovy.

Za uvolnění ze školní výuky Vám předem děkuji. (POZOR NY TENTO TYP ZÁVĚRU - DOPORUČUJI NEDĚKOVAT PŘEDEM, ALE ZAKONČIT NAPŘ. FORMULACÍ "DOUFÁM V KLADNÉ VYŘÍZENÍ MÉ ŽÁDOSTI..."

Prohlašuji, že od okamžiku, kdy moje dcera v souladu s touto žádostí opustí prostor školy, přebířám PŘEKLEP!za ní NI! plnou odpovědnost a jsem si vědoma právních důsledků s tím spojených.TUTO PASÁŽ ODDĚLTE NĚJAK OD PŘEDCHOZÍHO - VAŠEHO TEXTU

S pozdravem

Nicole Kovaříková

Tel. č.: 777 777 777
E-mail.: NicoleKovarikova@seznam.cz
JINAK V POŘÁDKU

 



Žádné komentáře:

Pravidelní čtenáři