neděle 3. června 2012

1B a další texty


-->
J.K.
P. XZY
Klatovy 339 01
MEZERA
KLOBOUK film s. r. o.
Tomáš Klobouk
Hlavní 2725/153
141 00  Praha 4
V Předslavi 1. června 2012

Věc: Žádost o přerušení pracovního poměru dohodou.
Vážený pane řiditeli,
VOLNÝ ŘÁDEK
obracím se na Vás jako nespokojená zaměstnankyně Vaší firmy KLOBOUK film s. r. o. s žádostí o ukončení pracovního poměru dohodou.
Jsem nespokojena s Vaším postojem k mým opakovaným stížnostem na chování ostatních zaměstnanců firmy vůči mé osobě. Jak jsem již dříve uvedla, byla jsem slovně napadána od mých spolupracovníků. Nejméně ve dvou případech dokonce v přítomnosti svědků. Vy jste na moje stížnosti nereagoval. 
ODSTAVEC Dále pak jsem Vás již několikrát žádala o přeložení z pracovní pozice sekretářky zástupce řiditele na pozici asistentky režiséra. Na tuto pozici mám vyhovující vzdělání a disponuji i mnohaletou praxi. Přesto nebylo mojí žádosti vyhověno.
VOLNÝ ŘÁDEK
Očekávám, že nyní mé žádosti vyhovíte.
S pozdravem
Jaroslava Kreuzerová

--> ADRESA A DATUM (SAMA JSEM SMAZALA)

Věc: Stížnost na nevyhovující podmínky ve městě pro tělesně postižené.
Vážený pane starosto,
jako obyvatelka města Klatovy a zároveň jako tělesně postižený člověk si Vás dovoluji upozornit NA nevyhovující podmínky pro tělesně postižené ve městě Klatovy.
Na mnoha místech ve městě jsou nevyhovující, nebo zcela chybí, nájezdy pro vozíčkáře na chodnících. Dále pak postrádám bezbariérové přístupy do kulturních zařízení, mnoha obchodů a restaurací. Za nejvážnější nedostatek našeho města však považuji absenci bezbariérových přístupů do veškerých vzdělávacích zařízení ve městě. Ať už se jedná o mateřské, základní nebo střední školy.
Očekávám, že se budete tímto problémem zabývat a zajistíte tak pohodlnější pohyb ve městě pro tělesně postižené obyvatele. BYLA BYCH DŮRAZNĚJŠÍ PŘÍPADNĚ BYCH PŘIPOJILA NĚJAKÝ NÁVRH, NÁPAD...ALE JINAK VELMI DOBRÉ
S pozdravem

PODPIS

-->
Stížnost


Eppa a.s.
Horní 879, 892 00 Plzeň
Lucie Hartlová
Starokdyňská 630, 345 06 Kdyně
r.č 965804/1822

DOPLNIT "VĚC: KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

Vážený pane,

píši Vám stížnost ohledně dovolené, organizovanou vaší cestovní kanceláří Eppa, ze které jsem se právě vrátila. Byla jsem nespokojena s několika věcmi.
Za prvé.DEJTE DO JEDNÉ VĚTY - NEODDĚLUJTE ČÁRKOU Ujišťovali jste mě, že hotel Blue je vybudovaný v blízkosti moře, ale ve skutečnosti byl půl kilometru od něj. Tudíž o krásném výhledu z okna hotelu jsem si mohla nechat jenom zdát. POZOR NA TYTO FORMULACE V AFS...LZE VYJÁDŘIT (ROZHOŘČENÍ) I FORMÁLNĚJI! Bylo mi u vás rovněž řečeno, že hotel má svůj vlastní bazén. Bohužel jsem po marném hledání a otázání SLOVO OTÁZÁNÍ NEEXISTUJE, POUŽÍVEJTE NEUTRÁLNÍ JAZYK se některých zaměstnanců „Kde bych tady mohla najít bazénČÁRKA“ nenašla. 
PRACUJTE S ODSTAVCI
Musela jsem si také zvlášť připlácet za večeři,BEZ ČÁRKY přesto, že jste uváděli, že večeře jsou v ceně pobytu. 
ODSTAVEC
Aby toho nebylo málo, tak středeční výlet na vedlejší ostrov byl z neznámého důvodu nahrazen výletem do zábavného parku, ve kterém jsem neměla možnost poznat nic nového, jelikož do takového zábavného parku si můžu jít i v České republice.
Na svou dovolenou jsem se velice těšila, ale jejím průběhem a nestálými problémy, byla úplně bezcennou. Na základě výše uvedených skutečností považuji za seriozní řešení navrácení poloviny zaplacené částky jako kompenzaci mého zklamání.
Těším se na vaší brzkou odpověď.
AŽ NA DETAILY V POŘÁDKU!


S pozdravem,
Lucie Hartlová

-->

Žádost o zaměstnání



Kapa a.s.
Americká 265, 101 34 Klatovy
IČ:12345678

Žadatel:

Lucie Hartlová
Starokdyňská 630, 345 06 Kdyně
r.č. 965804/1822


Věc: Žádost o přijetí do zaměstnání
Vážený pane Věřil,POZOR POZOR - ČEŠTINA MÁ NEJEN NOMINATIV, ALE I VOKATIV!, PANE VĚŘILE,
NaMALÉ PÍSMENO serveru www.hledam.cz jsem se dočetla, že nabízíte práci v oboru účetnictví. Žádám Vás o přijetí na tuto volnou pracovní pozici, jelikož Vám mohu nabídnout velkou pracovní sílu, mohu nabídnout velkou znalost s počítačovým programem Excel, který se užívá v účetnictví. V příloze jsem přiložila kopii z kurzu s tímto programem a také životopis. 
Do zaměstnání bych mohla nastoupit od 1.7.2012.
Tímto Vás žádám o pozvání na pracovní pohovor, který máte uveden na již jmenovaném serveru.
Předem děkuji za vyřízení mé žádosti,
Lucie Hartlová
Ve Kdyni dne 1.6.2012
SLÍBILA BYCH, ŽE VÍCE INFO POŠLU V MOTIVAČNÍM DOPISE, POKUD BUDE POTŘEBA, TOTO JE PŘÍLIŠ STRUČNĚ. JEŠTĚ BYCH DOPLNILA INFO O (FIKTIVNÍCH) PŘÍLOHÁCH, KTERÉ PŘIKLÁDÁTE.















Žádné komentáře:

Pravidelní čtenáři