neděle 3. června 2012

1B - další AFS



Martina Wirthová
Kokšín 35
340 12 Švihov

Pan Josef Novák
Nováktour
Vídeňská 55
339 01 Klatovy

Kokšín 22. května 2012

(VĚC:)Stížnost na nedodržení podmínek ohledně TÝKAJÍCÍ SE dovolené


Vážený pane Nováku,

píši Vám tuto stížnost ohledně dovolené, kterou jsem absolvovala ve dnech od 13. 5. do 20. 5. 2012 s Vaší cestovní kanceláří Nováktour v letovisku Bali na Krétě. Bohužel jsem byla nespokojena s několika věcmi.
Zaprvé jsem měla zaplacený výhled na moře, ale byl zcela opačně orientován. Dále jste uváděli, že pláž je vzdálena cca 20 metrů od místa, kde jsem byla ubytována, ale skutečná vzdálenost ji značně převyšovala, přibližně o 180 metrů, cesta byla tedy dlouhá 210 metrů. Opakovaně jsem žádala nápravu u placeného delegáta, ale zbytečně.
Doufám, že zjednáte nápravu ve formě peněžní úhrady za nedodržení stanovených podmínek ohledně mojí dovolené na základě naší smlouvy z 10. 5. 2012.
Předem děkuji za kladné vyřízení stížnosti.

S pozdravem,
Martina Wirthová
NO COMMENT - V POŘÁDKU:-)


Martina Wirthová
Kokšín 35
340 12 Švihov

Komerční banka
Ing. Jan Novák
Náměstí Míru 2


Kokšín 1. června 2012

Žádost o místo zástupce výkonného ředitele


Vážený pane řediteli,

dovoluji se na Vás obrátit na základě inzerátu publikovaného Vaší firmou na internetových stránkách. Chtěla bych se tímto přihlásit do výběrového řízení, které bylo vypsáno na pozici zástupce výkonného ředitele.
Vystudovala jsem VŠE v Praze, 1 rok jsem pracovala ve funkci zástupce výkonného ředitele ve společnosti ČSOB a poté 3 roky jako poradce europoslanců v oblasti udělování dotačních titulů v Bruselu.
O místo u Vás mám vážný zájem a jsem schopna nastoupit co nejdříve.
V příloze posílám svůj životopis. Těším se na případné pozvání k osobnímu pohovoru a na možnou spolupráci.

S pozdravem,
Martina Wirthová, příloha: životopis V POŘÁDKU
Stížnost
Vážený(á) pane (paní)
Bydlím v rodinném domě nedaleko od řeky. Můj soused ČÁRKA Jan Nový, má na svém pozemku u rodinného domu soukromou autoopravnu. Vozidla, jež opravuje, parkují nejen před mým domem ČÁRKA ale i na silnici před ostatními domy.
Často tato vozidla na této komunikaci nejen opravuje, ale také myje. Na ulici při tomto úkonu vytékají pohonné hmoty, saponáty a další nebezpečné látky. Během deště se tyto nebezpečné látky splavují do řeky.
Už po několikáté jsem pana Nového upozorňoval NA TO, že znečišťuje prostředí, ale povětšinou jsem byl slovně napaden.
V důsledku těchto faktů očekávám, že dáte pokyn k šetření této věci a věřím, že tato situace bude vyřešena ke spokojenosti všech obyvatel, kterých se to týká.
S pozdravem

NEVYHOVUJÍCÍ TEXT, LUKÁŠI - PO FORMÁLNÍ STRÁNCE (MRKNĚTE NA PŘEDCHOZÍ ČLÁNKY NA BLOGU)

(DRUHÝ TEXT LUKÁŠI TO SAMÉ, VČETNĚ CHYBA  NĚKTERÝCH NEVHODNÝCH FORMULACÍ...)

Žádost


Martina Valovičová
Dukelská 418, 339 01 Klatovy 2

Firma s.r.o.
Petra Nová - personalistka
Americká 63, 301 00 Plzeň
V Klatovech dne 13. 6. 2012
Věc: Žádost o místo asistentky
Vážená paní,
dovoluji se na Vás obrátit na základě inzerátu zveřejněného na serveru www.careerjet.cz a přihlašuji se do výběrového řízení, které bylo vypsáno na pozici asistentky ředitele. Absolvovala jsem obor marketingu, obchodu a služeb na Západočeské univerzitě v Plzni a 2 roky jsem pracovala ve funkci asistentky ve společnosti Podnik s.r.o.
O místo u Vás mám vážný zájem a jsem schopna nastoupit ihned
V příloze připojuji svůj životopis. Těším se na případné pozvání k osobnímu pohovoru.
S pozdravem
Martina Valovičová
Příloha: životopis

PRACOVALA BYCH S MEZERAMI, ODSTAVCI (PŘEHLEDNOST  A ÚPRAVA), JINAK V POŘÁDKU!


Stížnost
Martina Valovičová
Dukelská 418, 339 01 Klatovy
Mvalovicova@seznam.cz

28. 7. 2012, Klatovy
Věc: Stížnost na dovolenou.
Vážený pane,
Píši vám stížnost ohledně dovolené organizované vaší cestovní kanceláří Happytravel, ze které jsem se právě vrátila. Byla jsem nespokojena s několika věcmi.

Za prvé. Slíbili jste, že budeme bydlet v centru letoviska, ale ve skutečnosti byl náš hotel v okrajové čtvrti města, daleko od centra. Bylo mi u vás rovněž řečeno, že z pokoje bude výhled na moře, ale bylo vidět pouze hotelové parkoviště. Musela jsem si také zvlášť připlácet za stravu přesto, že jste uváděli, že strava je v ceně pobytu. Také zajímavá středeční návštěva historického centra byla z neznámého důvodu nahrazena návštěvou místního obchodního centra.

Na svou dovolenou jsem se velmi těšila, ale jejím průběhem a nastalými problémy se stala úplně bezcennou. 
NOVÝ ODSTAVEC
Na základě výše uvedených skutečností považuji za seriózní řešení navrácení poloviny zaplacené částky jako kompenzaci mého zklamání.

Těším se na vaši brzkou odpověď.

S pozdravem,
Martina Valovičová
V POŘÁDKU





Žádné komentáře:

Pravidelní čtenáři