pondělí 28. května 2012

Mým maturantům...:-)

Dneska jste si vedli VÝBORNĚ, první trojice měla těžkou situaci - holky byly první, což je pochopitelně náročné, přesto udatně bojovaly!

Další dvě třetiny oslnily celou komisi! Štve mě jen to, že pánové, kteří dnes excelovali, poslední dva roky někdy ani nezvedli hlavu z lavice:-), což mě celou dobu mrzelo, v každém případě dnes jste mi to vynahradili, byla to i pro mě velmi příjemná zkouška - tak nějak jsem si to představovala, takže ještě jednou GRATULUJI!!!!

 Malé upozornění pro další statečné trojice (a zítra i exkluzivní čtveřici:-)): věnujte na potítku čas i podrobné interpretaci neuměleckého textu, pokud za něj dostanete pouze 1 bod a v ostatních 2 kritériích (zvlášť pokud mluvíte extrémně klatovsky a vůbec nespisovně...:-)) nedosáhnete na maximum, rázem se (zbytečně) ocitáte na hraně přežití (4 body je minimum)


A ještě jedna poznámka: maturita je opravdu "jen" momentání výkon - nebere se ohled na předešlé hodnocení (nemůžete to brát jako nespravedlnost, když jste makali celou dobu a teď se něco nepovedlo (často třeba vinou trémy) a naopak často velkou psychickou odolnost ukáží ti... (viz výše :-)).

Tak se těším na zítřek, dnešek byl opravdu příjemný!

Žádné komentáře:

Pravidelní čtenáři